למה מומלץ לטוס לפאפוס?

למה מומלץ לטוס לפאפוס?

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים

פאפוס מוכרת כיעד בן גב מוצלח בעולם התיירות במשך השנים האחרונות. זאת הרבה בזכות החופים בפאפוס, אתרי התיירות היוקרתיים, בתי המלון המפנקים וכן הלאה וכן הלאה. העיר פאפוס עלתה לראש הרשימה בכל הנוגע לנושא התיירות ועל כן, גם במהלך עונות החורף. עיר החופים פאפוס אשר ממוקמת בדרום מערב קפריסין נחשבת כמקום הולדתה האלה אפרודיטה, אי לכך קיימים המון שרידים היסטוריה ועבר מרתק של העיר. חוץ מחופים יפים ואתרים היסטוריים תוכלו לפגוש במהלך הטיול שלכם באטרקציות בפאפוס אשר מתאימים לכל בני המשפחה, באוכל משובח, מקומות בילוי יוקרתיים, אתרי טבע ועוד. לא מסובך להבין מדוע הופכת העיר פאפוס לאחת היעדים הפופולריים ביותר בקרב אזרחים ישראלים, תחילה, פאפוס סמוכה מאוד למדינת ישראל מבחינה גיאוגרפית ועל כן הטיסות אליה זולות באופן יחסי וכי העובדה שקפריסין הינו יעד פופולרי לעגינה עת הפלגה בים התיכון – הופכת פאפוס יעד נגיש ומבוקש מתמיד.

מה תפגשו בפאפוס?

טיסות לפאפוס מלוות בהתרגשות מאחר ומדובר באחד היעדים המרתקים ביותר בקרבת מדינת ישראל. העיר פאפוס מחולקת לשני אזורים מרכזיים: קטימה, העיר העליונה הכוללת את הרובע העתיק של העיר, והעיר התחתית, קאטו פאפוס. ניכר כי מרבית האטרקציות שיש לפאפוס להציע ממוקמות בעיר התחתית. יחד עם זאת, מומלץ להקדיש זמן לביקור בקטימה, העיר העליונה אשר עברה "שיפוץ" במהלך העשור האחרון ועל כן היא מזמינה ונעימה בהתאם, בליווי מספר רחב של חנויות ומסעדות ותרבויות שונות הפרוסות לאורך העיר העליונה של פאפוס. אחת ההמלצות על פאפוס, הינה להתחיל את הטיול במצודת פאפוס, החולשת על הנמל שנמצא בעיר התחתית. בעת הביקור במצודה תפגשו בתצפית מרתקת על העיר והים של פאפוס. משם מומלץ להמשיך אל הנמל הסמוך, המוקף בבתי קפה וטברנות. נוסף על כך, בקרבת מקום תוכלו למצוא גם את הפארק הארכיאולוגי, פארק המכיל שרידים ארכיאולוגיים עוצרי נשימה מהמאה הרביעית שלפני הספירה.

אטרקציות חובה בפאפוס

החופים בפאפוס זה לא הדבר היחידי שאטרקטיבי למטייל. בחופשה זוגית, משפחתית או לחלופין קבוצתית בפאפוס תוכלו ליהנות ממגוון מלונות בוטיק, מפגשים עם בעלי חיים מרחבי העולם וכדומה. אז מה עוד מחכה לכם בפאפוס ומהם עצירות החובה שעליכם לבצע? הנה לפניכם רשימה של מספר אטרקציות בפאפוס שאסור לכם לפספס:

גן החיות של פאפוס – במידה וטסתם לנופש יחד עם כל בני המשפחה ואתם מחפשים אטרקציה אטרקטיבית בין הים לבין הבריכה. ניכר כי ביקור הגן החיות של פאפוס עשוי לענות על דרישתכם. גן החיות של פאפוס הינו הגן החיות הראשון אשר הוקדם בקפריסין ועל כן הגדול מבין כל השאר. בתוך גן החיות תפגשו בגלידריה, חנות מזכרות ומסעדה. מומלץ לפנות לאטרקציה מספר שעות או אפילו יום שלם על מנת לנצל את הזמן בין בעלי החיים השונים מרחבי העולם וביניהם פינגווינים, קופים, תנינים, פילים, אריות לבנים, פלמינגו וכן הלאה. בנוסף ישנה האפשרות לצפות במופעי ציפורים המתרחשים מספר פעמים ביום בשעות שהוגדרו מראש.

פארק המים אפרודיטה – אחד האטרקציות המובילות והנפוצות ביותר בעיר פאפוס הוא פארק המים אפרודיטה, מקום נפלא להתרענן מהחום של פאפוס. בפארק המים אפרודיטה תוכלו לבלות מספר רב של שעות בין המגוון המשתנה של המתקנים הרבים. בפארק ישנו מקום המכיל מגוון מיטות שיזוף, מסעדה ועל כן אפשרויות שונות ומגוונות של אוכל ושתייה לאורך כל הפארק. בין האטרקציות הניתנות לביצוע בפארק המים תוכלו למצוא ספינת פיראטים, בריכת שחייה, בריכת גלים, שייט באבובים, מגלשות מים מפותלות בגדלים ובגבהים שונים וכדומה. חשוב לציין כי בפארק המים ישנו מציל המשגיח על המתרחש בפארק.

קברי המלכים – אחד מאתריי התיירות המומלצים ביותר במהלך הטיול בפאפוס יהיה קברי המלכים. באתר ההיסטורי והמרשים הזה, אשר הוכרז כאתר מורשת עולמית על ידי ארגון החינוך, המדע והתרבות של האומות המאוחדות, במהלך השהייה בחלל קברי המלכים תפגשו במבני הקברים ההיסטוריים החצובים בסלע, אשר נבנו בתקופה ההלניסטית ובהם למעשה נקברו רבים מעשירי פאפוס. מומלץ לפנות מספר שעות עבור האטרקציה על מנת לסייר בין השרידים והמבוכים, הנמצאים במעמקי האדמה ובנוסף גם להשקיף על נוף הים הסמוך. מומלץ להצטייד בכובע ומים טרם הגעתכם לאטרקציה הנ"ל.

מנזר איוס נאופיטוס – במרחק נסיעה קצרה צפונית מפאפוס תוכלו למצוא את מנזר "איוס נאופיטוס" החצוב בסלע, אשר הוקם בתחילת המאה ה-12 לספירה. תחילה, המנזר היה בגלל חדר תפילה קטן הממוקם בתוך מערה והיום מהווה אתר עלייה לרגל עקב היצירות המרשימות אשר מכיל בתוכו ועל כן סגנון הבנייה הבלעדי והמיוחד. בסמוך לחלל המנזר תוכלו לפגוש בזיליקת קאתוליקון הוונציאנית, אשר נבנתה מספר שנים לאחר המנזר לקראת המאה ה-16 ומוזיאון אשר מספר את סיפור חייהם של הנזירים שחיו בתקופת המאה ה-12 בתקופת מסעות הצלב, במוזיאון תוכלו למצוא פריטים כמו מפות, בגדי נזירים, כלי חרס, כתבי יד עתיקים וכן הלאה וכן הלאה.

לחזור למשהו ספציפי?