מרכזי קניות ושווקים בפאפוס

מרכזי קניות ושווקים בפאפוס

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים

שופינג בפאפוס? המלצות על קניונים (קניון ענק), מרכזי קניות, שוק העיר העתיקה, שווקים מומלצים בפאפוס. שופינג בפאפוס כולל ג'מבו – קניות בפאפוס >>

כל מה שצריך לדעת על קניות ושווקים בפאפוס

לפאפוס, בירת מערב קפריסין, יש אתרים ארכיאולוגים היסטורים, היא אתר מורשת של אונסק"ו ויעד תיירותי פופולרי בזכות  הפארק הארכיאולוגי  וקברי המלכים העצומים מהמאה הרביעית לפני הספירה, הממוקם גבוה על צוק מעל הים הנוצץ, כמו גם טירה ביזנטית דרמטית ופסיפסים משובחים, פאפוס ידועה גם כמקום הולדתה של האלה אפרודיטה.

 אוכלוסיית פאפוס מונה כ- 27,000 נפשות ובנוסף מוקד משיכה של מליוני תיירים, בעיקר מבקרים אנגלים, גרמנים וסקנדינבים ,לפאפוס יש הכל מחופים, נמל ישן ויפהפה , מלונות ומסעדות המשתרעים לאורך הטיילת.

פאפוס עברה שינויים רבים, החלו להיבנות ומרכזי קניות רבים,  הופעת  מותגי רחוב ידועים. אזור הקניות הראשי עובר במקביל לטיילת החוף  והוא רחוב הומה ושוקק באנשים, מסעדות ובתי קפה. תמצאו כל מה שאתם צריכים מגלריות, חנויות תכשיטים, סופרמרקט Papantoniou, G.Sel Milano Boutique, Debenhams  וכו'.

אל תעזבו את פאפוס בלי לבדוק חנויות מזכרות מסורתיות ושווקים באוויר הפתוח וטברנות ומסעדות מקומיות , תרכשו כמה מתנות ייחודיות במחירים סבירים ותוכלו אפילו לקבל החזר מע"מ לפני שתטוסו חזרה לישראל. אחרי יום קדחתני של קניות, תוכלו ליהנות מצפייה בסרט באחד מבתי הקולנוע בקניון של פאפוס.

Kings Avenue Mall

כתובת: 2, Corner St. Paul & Tombs of the Kings, 8046, Paphos, Cyprus

קניון קינגס אווניו, הוא קניון קונספט המכיל כ-120 חנויות, ממוקם במרכז פאפוס (פאפוס). הקניון מציע מבחר של בתי קפה,דוכני אוכל מארוחות שף, פיצות, המבורגר ועד אוכל מסורתי יווני, חנויות ברמה גבוהה, קולנוע מולטי פלקס עם שישה מסכים, 

ארקייד עם אזורי משחקים פנימיים וחיצוניים לילדים. בקניון יש חנות ענקית בשם Jumbo, בעלת שלוש קומות המאובזרות היטב למכירת כל מה שתרצו מבגדים, פארם, קוסמטיקה, מבגדי ים ועד צעצועים. קיים מבחר רחב של מותגי ביגוד ונעליים עם מותגים בינלאומיים כמו מרקס אנד ספנסר וזארה. הקניון מציע חניה חינם.

קניון קינגס אווניו הוא קניון מרשים ורחב ידיים ,הממוקם באופן אידיאלי בלב מרכז פאפוס נוח להגעה עבור תושבים מקומיים ותיירים כאחד וקרוב לצירי התנועה. זהו הקניון המודרני ביותר של קפריסין ומציע למבקרים חווית קניות אולטימטיבית. מותגי אופנה וקמעונאים בינלאומיים מובילים, בוטיקי אופנה עילית, חנויות ושירותים מיוחדים, מגוון רשתות מסעדות ובתי קפה פופולריים ומוכרים בעולם, זהו עיצוב אדריכלי מודרני עם פריסת פנים מסוגננת ומבחר עצום של חנויות.

בקומת הקרקע ניתן למצוא מספר חנויות כלבו, חנויות אופנה לגברים, נשים וילדים, סופרמרקט ומגה חנות צעצועים וכלי בית. בקומה הראשונה ישנן חנויות אופנה נוספות, חנויות אופנה לילדים, בגדי ספורט, חנויות לייף סטייל ושירותים, חנויות קוסמטיקה, צעצועים, מתנות, תכשיטים, הלבשה תחתונה, אביזרי אופנה, אלקטרוניקה ומולטימדיה, אופטיקאים, מינימרקט ועוד רבים.

הוא מורכב גם משני מפלסי מרתף תת קרקעיים לחנייה קלה ונגישה. בשטחי החנייה התת-קרקעיים יש שטיפת מכוניות וחנויות שירות, כגון תיקוני נעליים, חנות מפתחות, חנות להמרת כספים ומספרה. קניון Kings Avenue פועל בלוח זמנים מורחב, שבעה ימים בשבוע.

עתיקות התגלו במהלך בניית קניון קינגס אווניו והועברו ושוחזרו בחלקו האחורי של הקניון והן זמינות למבקרים לצפייה שטיפת מכוניות זמינה במפלס התת-קרקעי באזור חניה Super Soft Car Wash

Paphos Market Traditional Shop

כתובת: Agoras 41, 8010, Paphos, Cyprus

שוק פאפוס הוא  שוק מקורה, מעין בזאר עם אווירה ססגונית ועממית, תוכלו להריח ריחות ולטעום טעמים מסורתיים, לראות אנשים ידידותיים שישמחו לשרת אתכם, תיחשפו למקצבים ולמוזיקה המקומית ואווירה שמחה ומסבירת פנים לתיירים. השוק מציע כלים מסורתיים והוא ממוקם במרכז העיירה. 

בשוק מוכרים בגדים, תכשיטים, תחרה, נרות בעבודת יד, יצירות אמנות, תמונות, תיקים צבעוניים, נעליים, מוצרי עור ומזכרות. אתה יכול לקנות מזכרות מחנות המזכרות של כריסטיאס, חנות המזכרות של אושן וחנות המזכרות של זמי. את התחרה ניתן למצוא ב-Andros Handmade Lace, וסלים בחנות STOA. 

לאחר  שתרכשו מכל טוב , תיהנו מהאווירה וממחירים זולים להפליא, אתם יכולים לעשות הפסקה ולפנק את עצמכם באחת המסעדות ובתי הקפה הממוקמים  בשוק המקורה.

שווקים שאסור לפספס בפאפוס
שווקים שאסור לפספס בפאפוס

Kivotos Gallery

כתובת: 67 Agoras, 8010, Paphos, Cyprus

גלריית Kivotos מציעה יצירות אומנות ומלאכות בעבודת יד ייחודיות ואותנטיות המשקפות היטב את הכלים המסורתיים של קפריסין. הגלריה זכתה בפרס 'יעד פאפוס' על ידי ארגון התיירות של קפריסין, קרן הנסיעות וה-CSTI, עבור מצוינות ואיכות של פריטים המיוצרים על ידי אמנים יווניים וקפריסאים מקומיים. 

תוכלו למצוא תכשיטים מעולים ממיטב האמנים בקפריסין, פריטים סרוגים , עבודות זכוכית, קרמיקה, עבודות מתכת ומזכרות. הבעלים כריסטיאנה מוזורי, תקבל את  פניכם ותדריך  אתכם בגלריה, תוכלו לקבל הסברים על ההשראה מאחורי האמנות.

The Place

כתובת: Constantinou Kanari 56, Paphos, Cyprus

עוד מקום של אמנות, מלאכת יד ותרבות קפריסאית ב-'The Place', יעד תיירותי פופולרי  בקפריסין. חנות זו ממוקמת בעיר העתיקה, פאפוס, וניתן להגיע אליה בקלות. תוכלו אפילו לצפות בעצמכם ביצירת עבודות יד כמו ייצור סלים, כלי חרס, גילופי עץ וכו' יחד עם טעימת יינות אותנטיים מקפריסין.

Cyprus Handicraft Center

עבודות יד וכלי חרס הם מסורת ארוכת שנים בקפריסין, ופאפוס בהחלט מציעה מקומות רבים כאלה ניתן לראות את כל עבודות היפות  והיצירות העתיקות הללו במרכזים לאמנות ולמלאכת יד העממית הממוקמים בכל רחבי קפריסין. 

המרכז המרכזי נמצא בלפקוסיה, אך ישנם גם מרכזים מחוזיים בלמסוס, לרנקה ופאפוס ( יחד עם חנויות וסדנאות ניסוי. אפשר לראות מוצרים העשויים מאבנים יקרות, מתכת, עץ, טקסטיל, משי, צמר או כותנה ,אומנות העוברת בקפריסין מזה אלפי שנים מדור לדור.

Aphrodite Jewellery

כתובת: Arch. Makarios Ave No.83, Paphos, 8010, Cyprus

תכשיטי אפרודיטה  זהו בוטיק תכשיטים יוקרתי שקנה לעצמו מוניטין  בקפריסין, התכשיטים הזוהרים  המעוצבים על ידי מעצבים מקומיים הם אטרקטיביים משום שלא תצטרכו להתפשר על האיכות ועדיין תוכלו לרכוש תכשיטי יוקרה במחירים סבירים, שלא תמצאו במקום אחר. החנות ממוקמת בשדרת Makariou, המקום הזה כולל אוסף נרחב של תכשיטים ושעונים, תוכלו לקנות טבעות אירוסין או נישואין במחירי מציאה.

Lemba Pottery

כתובת: Eleftherias Street 18, Lemba – Village, Pafos, 8260, Cyprus

החנות הזאת ממוקמת בכפר הקטן למבה, 5 ק"מ מפאפוס, ג'ורג' וסוטיירוולה ג'ורג'אדס הקימו את גלריית הקרמיקה למבה בשנת 1998. ניתן לבקר בה תוך כדי הדרך אל Coral Bay, אחד החופים הטובים ביותר באזור.  הייחוד בחנות הוא שהמוצרים הם באיכות מעולה, מכיוון שהם עשויים באמצעות טכניקות חרס ייחודיות. כלי חרס כוללים כוסות, ספלים, צנצנות מטבח, כדי מים, צנצנות אחסון, צלחות אוכל וכו'.

Paphos Open Air Market

כתובת:Timi Village, Paphos, Cyprus, פאפוס, קפריסין

השוק הפתוח של פאפוס ממוקם בכפר טימי ופתוח כל יום ראשון מ-7:00 בבוקר עד 14:00. המקומיים מתכנסים כדי למכור את המוצרים שלהם, תמצאו כאן הכל מירקות, פירות, בשרים, גבינות, אוכל מסורתי, דגים ופירות ים, ביגוד, נעליים, מוצרי אלקטרוניקה, חפצי נוי וכלי חרס, תיקים, מעילים,   מזכרות קפריסאיות מקומיות מעבודת יד, יצירות אמנות,  תכשיטים בעבודת יד, צעיפים ואקססוריז ועוד.

TOPHAT MAGIC STORE LTD

21 Artemidos street Kato Paphos, Paphos 8042 Cyprus

מייק מונדיאו,הוא הבעלים של Top Hat Magic Store בפאפוס, קפריסין, מזה 30 שנה,הוא מוכר אביזרים לארועים כמו חתונות, מסיבות רווקות ואירועי סלבריטאים. מתאים להופעה או מתנות, אביזרים למסיבת חתונה, כגון תותחי קונפטי, חידושים למסיבת רווקות. החנות פתוחה כל השנה, שני-שבת 10:00-19:00.

ג'ולייטה - CHOCOLATIER & PATISSIER

16A Alexandrou Ipsilandi, Shop 1, Paphos 8020 Cyprus

ג'ולייטה – שוקולטייר ופטיסייר , זוהי חנות שתזהו מרחוק לפי התרים הארוכים המשתרכים אליה, אם אתה אוהב שוקולד באיכות טובה , זה מקום שחובה לבקר בו כשאתה נכנס למתחם, תקבל את פניך בחום על ידי ג'ולייטה עצמה , היא תציע לכם לדגום את המבחר הרב , השוקולדים הם באיכות  מדהימה   ולאחר שתקבלו הסבר ותראו איך מייצרים את השוקולד המובחר, תזכו גם לוטעימות. טעמים שיתאימו לכל החך. ולאחר מכן תוכלו לבצע גם רכישות שוות.

G.SEL MILANO BOUTIQUE

 

E705 Poseidonos Ave., פאפוס קפריסין

G.Sel Milano Boutique שהוקמה באיטליה בשנת 2010, היא קולקציית הפרימיום של Cartage Srl, הפועלת מזה -20 שנים כרשת האופנה. הרעיון העסקי מבוסס על יצירת בגדי אופנה לחוויית יוקרה במחיר סביר המציע הזדמנויות לכל הצרכנים שיכולים להתהדר בביגוד אלגנטי וגם לבוש קז'ואל יומיומי (מבגדי לילה  ועד ביגוד למשרד ולעבודה).

 G.SEL מספקת מודל עסקי של תמורה לכסף המתמקדת בשווקים בינלאומיים המתפתחים על א. רמת סיטונאות וקמעונאות. כיום רשת ההפצה של G.SEL מבוססת באירופה וזכיינים ברחבי העולם מייצגים את הקולקציה שלה.

 הפילוסופיה היצירתית של G.SEL מוקדשת להדגשת הנשיות והיופי של כל אישה בהשראת רוח הזמן ומטרנדים אסתטיים. כל סגנון מעוצב באיטליה המגלם את תמצית הגישה האיטלקית ומעניקים זוהר ואלגנטיות. הקולקציה מורכבת מ-350 פריטים עונתיים המבטאים סגנון מעודן ואלגנטי.

שאלות נפוצות על קניות ושווקים בפאפוס

עיצוב וייצור תכשיטי זהב. שיבוץ יהלומים, דירוג יהלומים והערכות תכשיטים. תיקוני תכשיטים ומידות טבעת. הערכות שווי תכשיטים עם צילום מקצועי.

החנות של אלכסנדרו תמכור לכם טבעות, הם גם מעצבים טבעות אירוסין ונישואין  לפי הזמנתכם, תמצאו צמידים, שרשראות, עגילים, שעונים , תיקוני תכשיטים ועוד.

קדרות למבה

Lemba Pottery ממוקמת  בכפר האמנים הקטן למבה. כל העבודה נעשית בעבודת יד אישית בטכניקות שונות כמו פיסול, בנייה ידנית וריצוף. הם מייצרים פריטים פרקטיים כמו גם פריטים דקורטיביים יותר כמו אגרטלים ופריטים "חד-פעמיים". הכלים עמידים בתנור, בטוחים למיקרו, למדיח כלים .

הסדנה  המוצעת היא פנינה אמיית בשל הקרבה אל הים! ג'ורג' הוא מורה מבריק, שיגרום לכם לעצב בחימר. אם אתם מחפשים סדנא חוויתית ומקורית  בחופשה בפאפוס, אל תפספסו חוויה בלתי נשכחת.

Lemba, Paphos, Cyprus 18 Eleftherias Lemba – Village, Paphos 8260 Cyprus

זהו למעשה מחסן משופץ המאכלס עבודות אומנים שונות. כמו כן, אוכל ושתייה זמינים.

המקום, הוא בית לאומנויות ומסורות קפריסאיות ממוקמת בעיר העתיקה של פאפוס, עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית או פרטית, The Place מציע הזדמנות למקומיים ולאנשים מכל רחבי העולם, לקבל חוויה מעשית של תרבות קפריסין. מָסוֹרֶת, תרבות, כיף ויצירה . כאן תוכלו לפגוש תיירים מכל העולם וכמובן  לחוות יצירה ממורים מקצועיים, אומנים קפריסאים, לטעום ולרכוש תענוגות אוכל תוצרת בית ומוצרים מקומיים, יינות ומשקאות חריפים מקומיים עטורי פרסים מקומיים משובחים, לרכוש  מתנות שייצרו אומנים ותכשיטים בעבודת יד שנוצרו כאן על ידי האמן המקומי.

ב-The Place בעיר העתיקה רוכשים בעיקר מזכרות ייחודיות שנעשו באהבה על ידי אומנים מקומיים. יש מגוון של תכשיטים, כלי זכוכית, כלי חרס וסנדלי עור בעבודת יד המוצגים לרכישה. מלבד זאת, זמינים גם ממתקים מקומיים, עשבי תיבול ויינות מיקבים מקומיים.

בנוסף תוכלו להשתתף בסדנאות אומנויות ואומנות לילדים ולמבוגרים – דרך מצוינת למשפחות לקבל חוויה מעשית של התרבות והמסורת הקפריסאית. מומלץ להגיע מוקדם בבוקר כדי שתוכלו לחזות בתהליך העבודה של בעלי המלאכה ולראות את יצירת האמנות ממש מולכם.

כלי חרס בעבודת יד של גאפה , משתמשים בחומרי חימר לבן ואדום בשילוב עם מתכת, שעם, במבוק המשמשים לייצור של פריטים ייחודיים. הם יכינו  עבורכם את היצירות העדכניות ביותר, בעבודת יד, ייחודיות וחכמות, פריטים מיוחדים במינם, בסטודיו הפתוח תוכלו לבוא ולבחור את הסגנון, הצבע והגודל של הפריט שאתם חולמים עליו! תרכשו מתנות ייחודיות  ואישיות לחזור איתן הביתה

Gappa עבודת יד כלי חרס Apostolou Pavlou 92 Louizos court , shop 4, Paphos 8040 Cyprus

גלריית אליאתון  היא גלריה מלאה באמנות מעוררת השראה, כלי מתנות מקוריים, אביזרי אמבטיה ונרות. יצירות אמנות מקוריות בהשראת הים, מתנות מרגיעות ומפנקות, מרוממות נפש, כל יצירה עוצבה במחשבה .זה המקום להזמין מתנה בהזמנה אישית , מגוון מקסים של מוצרים בעבודת יד באמצעות שמן זית קפריסין ומרכיבים אורגניים. קרמי ידיים, סבונים ופילינג קרצוף גוף, נרות סויה, סבוני שמן זית יפים ועוד המון פריטים מרעננים! גם מגוון מהמם של קריסטלים , מחזיקי מפתחות ואפילו מוצרים לחיות מחמד!

Poseidonos Avenue Aliathon Plaza, Paphos 8063 קפריסין

הוא המקום האולטימטיבי לקניות בפאפוס והוא ביתם של יותר מ-120 חנויות, עם מותגים  של בגדים והנעלה ועד לעיצוב הבית, והכל תחת קורת גג אחת בחלל מעודן מבחינה ארכיטקטונית. קניון קינגס אווניו הוא יותר מסתם יעד לקניות, תמצאו גם מקומות לאכול ולשתות, המספקים מבחר עולמי של מאכלים איטלקיים, אסייתים ועוד.

מארוחות צהריים קלות במסעדות מרגשות ועד ערבים מרגיעים במסעדות מובילות, עולם של טעמים מענגים מחכה לכם כדי לפנק את  כל המשפחה.  בנוסף תמצאובקניון רחב הידיים הזה  קולנוע מולטיפלקס עם 6 מסכים וארקייד  עם קניות, בידור ופנאי.

ציד וליקוט כמהין  היא חוויה מומלצת בקפריסין! ב תוכלו להצטרף לאחד מסיורי הליקוטשל כמהין ולאחר מכן להשתתף בסדנא שתבשל לכם ארוחת מלכים עם כמה מנות, כולל קינוח עם דבש כמהין. 

כשאתם מסתובביםברחובות בעיר העתיקה של פאפוס ובסביבתה, תמצאו עבודות יד וכלי חרס שנעשו על ידי אמנים מקומיים. אתה יכול בקלות לרכוש את כל מה שאתה צריך,מרקמה של תחרה  מהכפר הידוע בייצור התחרה, פקרה ועד ברנדי . ברחובות הקניות הראשיים תמצאו  חוויית קניות מודרנית, יש אפילו קניון ענק וממוזג עם מגוון רחב של חנויות שיתאימו לתקציב שלכם. 

שוק העיר פאפוס הוא שוק מקורה עם אוסף של חנויות קטנות שמוכרות סחורה תיירותית, ביגוד, בגדי חוף ומוצרי עור מלאכותיים. קחו את הזמן שלכם להסתכל מסביב ותמצאו כמה דוכנים שמוכרים תחרה לפקרה, מפות שולחן, קרמיקה וסבונים ויין ייחודיים לקפריסין. צאו החוצה כדי לחזות בקו החוף או לשתות אוכל ושתייה בבתי הקפה השונים מסביב למתחם.

השוק ממוקם על ראש גבעה בעיר העתיקה ומשקיף על המפרץ. כדי להגיע לשם, קחו את אוטובוס 610 מתחנת האוטובוסים הנמל, שמוביל אתכם היישר לעיר העתיקה.

לחזור למשהו ספציפי?