פאפוס מלונות לילדים ומשפחות עם פארק מים

פאפוס מלונות לילדים ומשפחות עם פארק מים

עזרה בתכנון מסלול טיול לקפריסין? השאירו פרטים

חופשה משפחתית בפאפוס היא בדיוק מה שאתם צריכים, מלונות לילדים ומשפחות פאפוס עם פארק מים יאפשרו לילדים שלכם לפרוק קצת אנרגיות ולכם לנוח או ליהנות יחד איתם.

לילדים ומשפחות: מלונות עם פארק מים בפאפוס

פארק מים הוא חוויה מהנה, אך אם אתם רוצים מלון עם פעילויות לילדים, מומלץ לבחור מלונות עם פארק מים בפאפוס, המלונות יאפשרו לילדים וגם לכם אם תרצו ליהנות מעוד אטרקציות רטובות ומהנות.
מומלץ לבדוק האם המלון שבחרתם הוא מלון הכל כלול בפאפוס, במלונות מהסוג הזה לרוב מחיר האוכל ואטרקציות נוספות יכללו במחיר.
מלבד מתקני מים, כל המלונות יציעו לכם חניה חינם, חדרים מרווחים וקרבה לחוף.

לפני שאתם בוחרים מלון עם פארק מים בפאפוס, סקרנו עבורכם מלונות מומלצים עם פארק מים בפאפוס שמשפחות רבות מישראל והעולם ביקרו בהם והמליצו לאחרים להגיע.
האורחים מישראל הם בין האורחים הנפוצים בבתי המלונות האלו, לשמוע עברית במלונות למשפחות בפאפוס זה דבר שבשגרה.

Booking.com

מלון 4 כוכבים בשדרת Chlorakas, המלון סמוך לחוף וממוקם במרחק של קצת יותר מ 4 ק"מ מקברי המלכים ו- 6.5 ק"מ מנמל פאפוס.
למלון 412 חדרים, ישראלים רבים ביקרו במלון ושיבחו את מתקני המלון, המלון מתאים לחופשה משפחתית ומוכר בתור מלון לילדים ונוער שיאפשר להם לבלות במשך שעות רבות, המלון מצהיר על חניה חינם, צוות המלון מקצועי ואדיב, החדרים מרווחים ומאובזרים ולמרות שהמלון מעט מרוחק מהמרכז הוא נחשב לפופולארי ואהוב.
במלון 2 מסעדות בופה ו- 3 מסעדות תפריט, במתחם הבריכות יש דוכני אוכל מהיר וארוחת הבוקר זכתה לחוות דעת טובות.
פארק המים של המלון כולל בתוכו מגלשות מים מסוגים שונים: מגלשות תחרות, מגלגשות מהירות, מגלשות איטיות ובריכות שחיה חיצוניות שונות.
בנוסף המלון מציע מועדון לילדים בחינם, חדר משחקי וידיאו, מופעים וצוות בידור בערב, מרכז ספא וסאונה.

Booking.com

מלון 5 כוכבים בשדרת Chlorakas, למלון חוף פרטי וממוקם במרחק של קצת יותר מ- 20 דקות הליכה אל קברי המלכים, 40 דקות נסיעה אל הפארק האזורי של פאפוס ומרכז הקניות קינגז אווניו.
למלון 357 חדרים, אורחים רבים אהבו את מתחם הבריכות והמגלשות, החדרים מרווחים ונקיים, חלק מהאורחים דיווח על בעיות באינטרנט האלחוטי והמלון מדווח על חניה חינם.
המלון מדווח על אבזור מלא, בין היתר עמדת קפה/תה, חלוקי רחצה ונעלי בית, תמרוקים, מייבש שיער, מקרר, כספת ומים מינרליים.
במלון בופה, 3 מסעדות ו- 3 ברים שסמוכים לבריכה, חלק גדול מהאורחים אהב את ארוחת הבוקר, חלק מהאורחים רצה לראות יותר מגוון ואיכות באוכל של המלון.
המלון מציע מיני פאק מים עם מספר מגלשות מהירות ואיטיות, מתקני מים לפעוטות, בריכות חיצוניות, מגרשי טניס, חדר כושר, ספא, חדר אדים וסאונה.

Booking.com

מלון 4 כוכבים בשדרת Theas Aphrodites, המלון ממוקם על חוף פרטי, במרחק של 20 דקות הליכה תוכלו להגיע אל פארק המים אפרודיטה וחוף אליקס.
למלון 520 חדרים, ישראלים רבים ביקרו במלון וציינו לחיוב את המיקום של המלון והצוות הידידותי לאורחים, המלון מדווח על חינה חינם, חדרי המלון מרווחים ונקיים והאבזור בחדרים מלא וכולל בין היתר חלוקי רחצה, נעלי בית, מגהץ ומים מינרליים.
למלון 6 מסעדות ו- 2 ברים, ארוחת הבוקר בסגנון בופה וקיבלה שבחים רבים, מרבית האורחים ציינו שהארוחה הייתה טעימה ומגוונת.
המלון מציע מגלשות מים, מתקני מים לפעוטות, בריכות שחיה חיצוניות, בריכה מקורה, מגרש משחקים, מועדון לילה בחינם, השכרת אופניים, חדר כושר, מיני גולף, ערבי בידור, פינג פונג, חדר משחקים וסנוקר.

Booking.com

מלון 4 כוכבים באזור Coral Bay, המלון ממוקם במרחק של כ- 20 דקות נסיעה מהטיילת, גן החיות של פאפוס במרחק של 7.5 ק"מ, קברי המלכים במרחק של 10 ק"מ ונמל פאפוס במרחק של 13 ק"מ.
למלון 149 חדרים, אורחים רבים ציינו שהמלון התאים לחופשה המשפחתית שלהם, המלון מתפרש על שטח גדול ולא המוני, החדרים מרווחים אך מעט מיושנים והמלון מצהיר על חניה חינם
במלון מסעדות וטרקלינים, חלק גדול מהאורחים ציינו שיש לשפר את איכות וגיוון האוכל במלון, יש לקחת את זה בחשבון.
המלון מציע פארק מים קטן עם מגלשות מים, לייזי ריבר, מתקני מים לפעוטות, בריכות חיצוניות גדולות, בריכה מקורה, מגרשי טניס, משחקיה, חדר כושר וספא עם עיסויים וטיפולי יופי.

Booking.com

מלון 4 כוכבים בשדרת Theas Aphrodites, המלון ממוקם בסמוך לחוף, פארק המים פאפוס אפרודיטה ממוקם במרחק של כ- 10 דקות הליכה.
למלון 422 חדרים, אורחים רבים אהבו את המיקום ומתקני המלון, צוות המלון מסביר פנים ומקצועי, המלון מצהיר על חניה חינם והחדרים נקיים אך מעט מיושנים.
למלון 3 מסעדות בופה ו- 2 ברים, מרבית האורחים אהבו את האוכל המגוון והרב שקיים לאורך כל היום.
המלון מציע פארק מים קטן עם מגלשות מים, מזרקות, מתקני מים לפעוטות, בריכות שחייה חיצוניות, בריכה מקורה, חדר כושר, ספא, ג'קוזי, צוות בידור, מועדון לילה, מגרשי טניס, פינג פונג וחדר משחקים.

Booking.com

מלון 4 כוכבים ברחוב Pari, המלון ממוקם בקרבת החוף, מרכז הקניות קינגז אווניו ממוקם במרחק של 5 דקות הליכה מהמלון, נמל פאפוס וקברי המלכים ממוקמים במרחק של כ- 20 דקות הליכה.
למלון 134 חדרים,  אורחי המלון אהבו את מיקום המלון במרכז פאפוס וציינו שהמלון מתאים במיוחד לילדים הקטנים, צוות המלון אדיב ומקצועי, המלון מדווח על חנייה חינם ו החדרים נקיים ומאובזרים.
במלון מסעדות וברים, חלק גדול מהאורחים שביקרו במלון אהבו את ארוחת הבוקר ורובם ציינו שהייתה טעימה עבורם.
המלון מציע מתקן מים לילדים קטנים, בריכה חיצונית גדולה, בריכה מקורה, מועדון לילדים בחינם, חדר כושר, מרכז ספא וסאונה.

Mayfair Hotel formerly Smartline Paphos
Mayfair Hotel formerly Smartline Paphos

פאפוס עם ילדים

עיר התיירות בקפריסין, פאפוס, מתאימה לכל סוג של חופשה מהנה ומלאת אטרקציות, חופשה משפחתית עם ילדים בפאפוס תאפשר להורים למלא את ימי החופשה באטרקציות שיתאימו לכל המשפחה.
חופשה בפאפוס עם הילדים נפוצה מאוד בקרב ישראלים ותיירים רבים, לרוב 3-4 ימים חופשה יספיקו לכם ולילדים כדי ליהנות מעיר הנופש של קפריסין.

אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר בפאפוס שתתאים לכל המשפחה הוא פארק המים אפרודיטה (Aphrodite Water Park).
פארק אפרודיטה בפאפוס מוכר בזכות הצוות הידידותי והסביבה הנקייה בפארק, הפארק כולל מתקני מים רבים ובניהם מגלשות מים מהירות ואיטיות, בריכת גלים, אבובים, אטרקציות לפעוטות ומתקני מים נוספים.
בנוסף תוכלו ליהנות ממסעדות ומזנונים שיציעו מגוון קולינרי רחב, הפארק מחלק צמדי רכישה שיאפשרו לכם לרכוש מה שתרצו ולשלם ביציאה.
שעות הפתיחה של פארק המים אפרודיטה, שעות הפעילות בפארק משתנות בהתאם לעונה:
אפריל עד יוני: 10:30-17:30
יולי עד אוגוסט:  10:00-18:00
ספטמבר – נובמבר: 10:00-17:00

בנוסף לפארק המים, אטרקציות לילדים בפאפוס קיימות בשפע, בין היתר לונה פארק פאפוס, קניון שדרת המלכים (Kings Avenue Mall) ובתוכו מתחם באולינג ומשחקיה Cosmic World, גן החיות של פאפוס, מיני גולף פאפוס ולידו גם קארטינג בפאפוס, פארק דינוזאורים מתנפחים לילדים, טירת פאפוס ופסטיבלים באזור במועדים שונים בשנה, מתחם רכיבה על חמוריםDonkey Riding , ואם אתם ממש אוהבים פארק מים תוכלו לנסוע קצת יותר מחצי שעה אל פארק המים פאסורי בלימסול.
מחוץ לפאפוס תוכלו ליהנות משמורת הצבים Lara Bay במרחק כחצי שעת נסיעה מהעיר, מפרץ האלמוגים, חוף Aphrodite's Rock ועוד.

שאלות נפוצות

חופשה משפחתית בפאפוס היא נפוצה בקרב ישראלים רבים, הורים וילדים בגילים שונים נהנים מאטרקציות רבות במשך 3-4 ימים.

כן, האטרקציה הנפוצה ביותר להורים וילדים היא פארק המים אפרודיטה, פארק מים עם עשרות מתקני מים שיתאימו להורים והילדים.

מלבד פארק אפרודיטה, תוכלו ליהנות מלונה פארק פאפוס, קניון שדרת המלכים עם מתחם משחקים ובאולינג, גן החיות של פאפוס, מיני גולף ופעילויות רבות נוספות.

מלבד מגלשות מים ומתקני מים נוספים, המלונות יציעו לכם שירות אדיב, חניה חינם וקרבה לחוף ולאתרי תיירות שונים.

לחזור למשהו ספציפי?